הזמנת שף פרטי כשר לאירוע ביתי או ארוחת חג

שף פרטי לאירועים

הזמנת שף פרטי כשר לאירוע ביתי או ארוחת חג

מאת אבי דוידי

גם אם התברכתם בידי זהב ואתם בשלנים מדופלמים, לא תמיד תרצו לבלות שעות ארוכות במטבח על מנת לבשל בעצמכם את הארוחה. יותר ויותר מארחים מעדיפים היום להזמין שף פרטי או שירותי קייטרינג על פני בישול עצמי. הזמנת שף מבטיחה להם אוכל טעים, נקי ואיכותי שתואם לסגנון האירוע ואת הסגנון האישי שלכם. על פי העדפה שלכם השף יוכל לבשל את הארוחה כולה או רק את חלקה.

 

מדוע כדאי לתכנן מראש תפריט כשר?

 

תוצאות של סקר שבוצע טוענות ש-70% מהיהודים תושבי ישראל מעדיפים אוכל כשר. כאשר אתם מתכננים ארוחה משפחתית מרובת משתתפים או אירוע ביתי כמעט תמיד יהיו בין האורחים כאלו שמקפידים על אכילת אוכל כשר. על מנת למנוע מראש את אי הנעימות מול אותם אורחים כדאי לתכנן מראש תפריט כשר. אם מדובר בארוחת חג מסורתית תפריט כשר יביא אל השולחן מנות נהדרות מהמטבח היהודי.

 

איך מבשלים אוכל כשר טעים?

 

אם אתם אנכם נוהגים לבשל אוכל כשר או לאכול בעצמכם אוכל כשר, אין משמעות הדבר שלא תוכלו לבשל או לתכנן ארוחה כשרה לתפארת. בעזרת ספרי בישול כשרים והקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים תצליחו להגיע לתוצאות מדהימות. אופציה נוספת תהיה הזמנת שף פרטי כשר שמכיר היטב את המטבח היהודי ואת המנות המסורתיות בכל חג.

 

הזמנת שף פרטי כשר תהיה פתרון נהדר בעבור ארוחת ליל סדר משפחתית כשרה או ארוחה לערב ראש השנה. השף מביא עמו את כל חומרי הגלם כך שאתם פטורים גם מהדאגה הזו. את המנות בארוחה תוכלו לתכנן יחד עם השף על מנת להבטיח התאמה מלאה לטעמים שאתם אוהבים ולאופי של האירוע.

 

ארוחת שף כשרה

 

רוב השפים הבכירים בישראל אינם מקפידים על בישול כשר. על כן, הבחירה הנכונה ביותר בעבור האירוע שלכם תהיה שף פרטי כשר עם ניסיון עשיר בבישול ארוחות כשרות לקבוצות, משפחות ואירועים. בהתאם לאופי האירוע ישולבו בתפריט מנות שמתאימות לקהל דתי ומנות שמתאימות לילדים. הניסיון הרב של השף בעבודה עם חומרי גלם כשרים ותכנון תפריטים כשרים מבטיח טעמים חדשים, מנות מודרניות ומנות מהמטבח היהודי המסורתי עם קריצה מודרנית.

 

איזה תפריט כדאי לבחור?

 

רוב הישראלים בוחרים בעבור ארוחות חג ואירועים בתפריט בשרי. אם חשוב לכם להגיש תפריט בריא השף יוכל להקפיד על שימוש בנתחי בשר רזים או להחליף את הבשר בדגים. בחירת תפריט דגים תאפשר הגשת קינוח חלבי ללא פגיעה בכשרות של הארוחה.

 

הורים למען הורים – איך ליהנות מאוכל כשר בלי לבלות שעות במטבח.

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן