שף פרטי – אוכל כשר

שף פרטי עד הבית

שף פרטי – אוכל כשר

מאת אורי פנג

שף פרטי

מאז ומתמיד סועדים רבים אהבו לאכול מאכלים משובחים של שף פרטי המשקיע בהכנת מתכונים משובחים. בישראל קיימת הקפדה על אוכל כשר וגם בחוקי המדינה קיים משקל חשוב להקפדה על אכילת אוכל כשר. שף פרטי המכין ארוחות כשרות מושך אליו יותר לקוחות ולמעשה מגדיל את החשיפה שלו. עבודתו של שף פרטי כרוכה בהשקעה רבה ובמתן שירותיות ויצירתיות בתחום הבישול.

 

מיתוג אישי של שף פרטי

שף פרטי המעוניין לפרוץ לתודעתם של לקוחות פוטנציאליים רבים צריך להתמקד במיתוג האישי שלו. חשוב לזכור שמתלמדים רבים מעוניינים להצליח בתחום הבישול ולכן רובם מתמקדים בשיווק אישי. תחום הבישול מציע אפשרויות רבות הכוללות ללקוחות השונים כיוון שהוא התפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות. שפים רבים המעוניינים להצליח בתחום הבישול ולכן עליהם להתמקד מעבר לתרגול היומי בשיווק נכון.

 

סדנאות בישול

שפים רבים עוברים הכשרות שונות במהלך הקריירה שלהם אך לרוב ההכשרות החשובות ביותר עבורם מתקיימות בחו"ל שם לומדים מגדולי השפים את אומנות הבישול. סדנאות בישול תורמות רבות לידע הכללי של הסועדים ויוצרות עבורם אפשרויות רבות לקבלת ידע. אחד השינויים הגדולים בשנים האחרונות בתחום הבישול של שף פרטי הוא הגשת מתכונים בריאים יותר.

 

פריסת ארוחות קטנות במהלך היום

הגשת מתכונים בריאים של שף פרטי כוללת בתוכה ארוחה מגוונת עם כל אבות המזון. כיום לאנשים רבים קיימת המודעות לחשיבות התזונה הנכונה בפרט ולאורך חיים בריא בכלל הכולל בתוכו גם פעילות גופנית. מומלץ לאכול ארוחות קטנות המורכבות ממגוון רחב של אבות המזון ובנוסף לפרוס אותן לשש ארוחות ביום. היתרון שבכך הוא שהגוף מקבל אנרגיה כל מספר שעות ובטווח הארוך מתפקד טוב יותר. במידה והינכם שומרים כשרות וודאו לפני כל ארוחה במסעדה שאכן למסעדה יש תעודת כשרות.

 

PengL

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן