שף פרטי ומסיבות רווקים והקשר בין השניים

שף פרטי עד הבית

שף פרטי ומסיבות רווקים והקשר בין השניים

מאת S.M Design

חוגגים מסיבת רווקים / רווקות ולא יודעים איזה ארוחה להזמין? הזמינו שף פרטי שידאג במקומכם!
לתכנן מסיבת רווקות זו פעולה לא פשוטה כלל, עליכם להכיר את כל החברים של החתן או הכלה, לאסוף את מספרי הטלפון שלהם, לאחר מכן להתקשר לכל אחד מהם על מנת להתייעץ איתם איך לחגוג את היום האחרון לרווקות וכמובן לנסות לעמוד בציפיות ובדרישות של כל אחד מהם. אין ספק שזה לא פשוט לערוך מסיבת רווקים / רווקות.

 

אז איך בכל זאת עושים זאת בקלות?

כדי לחגוג מסיבת רווקים/רווקות מהנה תוכלו להזמין מספר אטרקציות שידאגו להעביר את האירוע בהנאה ובחיוך:

* ניתן להזמין סדנאות בישול שנערכות על ידי שף פרטי המנחה את קבוצת המוזמנים, מהי הדרך הטובה ביותר לבשל ומעניק להם את הכלים הבסיסיים שכל מי שמבשל צריך לדעת, אין ספק שזו מתנה נפלאה, במיוחד כאשר מדובר ביום אחרון לחיי הרווקות, כי כדאי מאד שאחד מהם יידע לבשל לקראת החתונה.

*דרך נוספת להעביר את החגיגה היא הזמנת סטנדאפיסטית / סקסולוגית:זוהי הדרך הטובה ביותר לגרום לכל האורחים להיות מופעלים, לצחוק ולחייך. עליכם למצוא מקום בו תוכלו לארח את כל המוזמנים ומקום בו יהיה ניתן להפעילם. הזמנת שירות זו כרוכה לעיתים בהסכום רב, לכן ניתן להתחלק עם המוזמנים ולהפתיע את החתן או הכלה באטרקציה מיוחדת.

ומה עם קצת אוכל?

בכל חגיגה חייבת להיות ארוחה שתרשים את האורחים ותשביע אותם. עליכם להחליט האם אתם מעוניינים בארוחה קלילה או משביעה יותר. האופציות הזולות והפשוטות יותר הן הזמנת פיצה, סושי או כל מזון מהיא אחר. והאופציה היקרה יותר, אך המומלצת היא הזמנת שירותי שף פרטי שיכין עבורכם ארוחה נפלאה על פי דרישותיכם, תוכלו להזמין קייטרינג חלבי או בשרי, להתאים את הכנת הארוחה לשעה המתאימה עבורכם ובעיקר לפנות זמן להתעסק בדברים החשובים באמת.

לסיכום,

עליכם לדאוג שהאורחים יהיו שבעים גם מהאטרקציה וגם מהאוכל שהזמנתם, בהצלחה !

Powered by: http://www.hashor-hazoem.co.il

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן