המלצות ומכתבי תודה

שלום לגולשים יקרים!

מוזמנים לקרוא המלצות ומכתבי תודה שהתקבלו מלקוחות שהזמינו שירותי שף פרטי עד הבית ונהנו מהאוכל הטעים ויוצא דופן של שפים פרטיים ומאווירה יוצאת דופן ובלתי נשכחת ששפים פרטיים עושים אצלכם בבית ואם החליטו להגיע לשף פרטי שמארח אצלו בבית, אז בוודאי נחשפו לכמה סודות קולינאריים מהמטבח של השף 🙂

שלום, שמי צילה מרמת גן

לאור המצב בשוק עקב קורונה והרצון שלנו לעשות שמח לילדים שלנו, חיפשנו רעיונות מקוריים לשמח אותם ואז באחד הכתבות שראינו עם בעלי, קראנו על שפים פרטיים שמגיעים ללקוחות הביתה ומכינים אורחת שף טעימה והרהיבה לצד אפשרות של שפים שמארחים אצלם בבית.

בסוף הלכנו על הרעיון להזמין שף פרטי עד הבית בהפתעה לילדים שלנו וחייבת לציין שההפתעה השיגה את המטרה – הם היו בהלם (במובן הטוב של המילה כמובן 🙂 ).

שף הגיע אליהם הביתה עם כל המצרכים והציוד הדרוש להכנת התפריט שאנו הזמנו והעניק לילדים שלנו הרגשה נפלאה לצד מטעמים נפלאים!

תודה רבה, ישר כח!

 

 

ערב טוב, רציתי לומר תודה ענקית לשף פרטי יוסף שהגיע אלינו הביתה והכין ארוחה בשרית יוצאת מן הכלל באירוע החברה שלנו!

לא האמנו שניתן להינות מרמת שירות כזאת עם אוכל משובח, טעמים נפלאים, משקאות ומוסיקה חיה שהוסיפה המון לאווירת הגיבוש של הצוות שלנו.

שוב תודה ענקית וכמובן נשמח להזמין אותך גם בעתיד וגם להמליץ לחברים שלנו! 🙂

 

 

היי צוות שפים לעניין!!! 🙂

רוצה להודות לכם על הארגון הנפלא וכמה שעות קסומות של אירוע חברה שארגנתם לנו לגיבוש הצוות!

אין אדם בכל החברה שלנו שלא הפסיק לפרגן לכם על האווירה הקסומה, על האוכל המשובח, על התייחסות היוצאת דופן לשומרי כשרות, לצמחונים וטבעוניים שביננו, על צלילי המוסיקה הנפלאה שליוותה את האירוע שלנו ועל התמונות הנפלאות שהנציחו את הרגעים הקסומים שהענקתם לנו! 🙂

אז שאפו ענק ממני באופן אישי ומכל הצוות שלנו ותהיו בטוחים שנמליץ עליכם לכל המכרים שלנו וגם נפגש בעתיד באירוע חברה הבא שלנו!

אורטל 🙂

 

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן