שף פרטי – התבלין הסודי גלוי לעיניכם

סלט חציל רומני טעים

שף פרטי – התבלין הסודי גלוי לעיניכם

מאת דוד גול

שף פרטי אינו חושש מכם. ההיפך – הוא מעוניין בכם. הוא לא ישמור את קלפי הידע שלו חסויים מעיניכם, קרובים לחזה. ההיפך הגמור. הוא יפרוש אותם כמניפה, יתגאה במגוון המרהיב. יגלה לכם כיצד הוא מפליא ללהט ומשחק עמם. הוא יערוך לנגד עיניכם מופע מרהיב של טעמים, ריחות וצבעים. אחת ההנאות הגדולות של כל שף פרטי היא ההתחלקות עם אחרים בידע שלו. אחרי הכול הוא ניזון וחי מהלקוחות. למענם הוא טורח, למענכם. שף פרטי משחרר אתכם לחגוג אירוע מתוכנן ללא כל דאגה לתחום המזון, אף לא לעריכת השולחן, לחיסול הארוחה ולשטיפת הכלים בה (אלא אם כן אתם מסכימים על כך כחלק מחוזה של שכירת השירותים שלו ועל מנת להוזילו).

כמו בטלוויזיה

בשנים האחרונות מוצפים ערוצי הטלוויזיה המסחרית בתכניות בישול רבות. שף פרטי הופך לידוען. לסלבריטי. מדי יום מתוודעים צופים נאמנים בתכניות הבישול במעשיי ידיהם של שפים מקצועיים, אשר הפכו זה מכבר לאורחים קבועים בביתם. שף פרטי עשוי להדביק את הצופים בו באהבת האוכל על כל היבטיה. יש שפים שנהנים מההכנה. ההנאה ניכרת על פניהם. אי אפשר לטעות בהבעתם. באתרי אינטרנט רבים תוכלו לבחור שף פרטי מתוך מגוון עשיר. נכון שלבטים לפני הזמנת שף פרטי שונים מאשר- נניח – הזמנת טלוויזיה או מקרר באמצעות הרשת, אבל אם חשוב לכם שהאירוע שאת הכנת הארוחה בו אתם מייעדים להפקיד בידיו של שף פרטי חשוב לכם עד כדי כך שאתם מוכנים להשקיע בו יותר מאשר בארוחה במסעדה – מומלץ לכם להשוות מחירים, לוודא שאתם יכולים לקבל את השירות בחיק הטבע (אם זה רצונכם) והעיקר – שהארוחה תכלול בדיוק את התפריט שאתם רוצים שהיא תכלול.

 

אם מי מכם מתכננים ערב חלומי ויוצא דופן – שף פרטי יכין לכם ארוחה במהלך הפלגה על יאכטה. תנו לאצבעותיה של יד הדמיון להוליך אתכם גם אל מחוזות שמעולם לא הייתם בהם. ערכו "סיעור מוחות" עם שף פרטי נבחר. אם וכאשר תגביהו עוף ותרחפו לכם אי שם בשמי ההזיה, הוא ידאג להוריד אתכם על הקרקע אבל גם עליה יוכל להכין לכם מאכלים בטעם שמימי. כאשר אפשר לממש את השאיפה לטוב ולטעים ביותר באמצעות שף פרטי אין סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר. שף פרטי עשוי להיות "מסמר" הערב. מופע של איש אחד, מוכשר ומלהיב, אשר יותיר אתכם שבעים ומרוצים.

 

 

שף ויועץ קולינרי. יעוץ לחברות, מסעדות ועסקי מזון.שף פרטי לאירועים בישול פרונטלי מול הקהל. שף

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן