שף פרטי לשדרוג אירוע

סלט ירקות טרי מטובל

שף פרטי לשדרוג אירוע

מאת S.M Design

במידה ומאסתם מקלישאות באירועים ואתם מעוניינים להפיק אירוע שונה ומעניין עם סטנדרט וייחודיות, שף פרטי באירוע יכול לעזור. כולנו כבר כה מורגלים לאירועים עם קונספט שחוזר על עצמו, אותן מנות בקעריות קטנות ובלתי אפשריות, אכילה בחצי עמידה כאשר חצי מהאוכל נוטף ונופל על הבגדים, ושוב אותם שיחות עם אנשים שאתה פוגש רק באירועים המשפחתיים כשאר נושא השיחה מצומצם מאוד. או לחלופין עוד מסיבת רווקות עם חשפן וסקסולוגית.

לאלו שמעוניינים באירוע עם סטנדרט יותר גבוה, אירוע שבו האורחים ייהנו מהאירוע, אירוע שיעניק להם חוויה חד פעמית וטעימה, הזמנת שף פרטי לאירוע יוכל לספק את התשובה. אוכל שהוכן ע"י מקצוען שרזי הבישול זורמים אצלו בעורקים, מקצוען שיעניק לכם חוויה בלתי נשכחת הן מבחינת המראות, הן מבחינת הריחות והן מבחינת הטעם, שף פרטי מעבר להיותו בידור משובח המעניק לאירוע פן מעניין ומרענן מעניק גם חוויה קולינרית שאין כמותה.

במידה ויש לכם מספר יחסית גדול של אורחים תוכלו להזמין שף פרטי שהמגיע אליכם למקום האירוע, השף מגיע מוכן עם כל המצרכים והכלים הנחוצים, מסדר ועורך את המקום, מגיש את האוכל ולאחר מכן גם מסדר את האי-סדר שנשאר, הבישול עצמו הוא למעשה מופע שאורחיכם יוכלו לצפות ולהתרשם מתהליך הכנת האוכל, הריחות יעוררו את תאבונם בזמן שהמופע יהווה נושא שיחה משותף.

במידה ואתם עורכים מסיבה יותר מצומצמת של כשישה ועד עשרה משתתפים וזקוקים לקייטרינג לאירועים תוכלו לערוך מסיבה שבה השף הפרטי בנוסף להכנת האוכל עצמו מעביר תוך כדי הבישול גם סדנת התלמד את המשתתפים טריקים ותדריך אותם תוך כדי בישול.

אתם והאורחים תשתתפו בהכנת האוכל, ותלמדו בשיעור קצר ומהנה כיצד מבשלים באופן נכון ומקצועי, שיעור שתוכלו לקחת הלאה וליישם אותו גם בבית. סדנא כזו הינה רעיון מצוין למסיבת רווקות, רעיון המעניק קצת ייחודיות לסטנדרט שאליה הורגלנו, החוויה המשותפת תיצור אינטראקציה תוססת בין האורחות והרגשת מעורבות במסיבה ובשמחה.

ניתן גם להזמין שף פרטי לאירועים תכופים יותר כגון ערבי חג, ערב חג לרוב גדוש בבני משפחה ולמארחים מצפה המון עבודה, הכנת אוכל לכמות כה גדולה של אנשים איננה דבר של מה בכך, ונדרשת הכנה אינטנסיבית מראש, מה שמוביל לזוג מארחים מאוד תשושים כשמגיעים האורחים, גם כאן הזמנה של שף פרטי יפתור הרבה כאבי ראש ויחסך מהמארחים את המאמץ וההשקעה.

המאמר מוגש על ידי השור הזועם המתמחים באטרקציות לבת מצווה ובר מצווה ואף בהפקות אירועים.

 

דף הבית

 

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן